Trợ lý học tập AI - Câu trả lời này chỉ mang tính tham khảo
A. I'm very sorry about that.
B. I'd like a full refund, please.
C. I'm afraid I can't help you without the receipt.
D. I understand that.
E. Do you have the receipt?
F. What's the matter with it, sir?
Customer: Hello, I'd like to make a complaint about the cell phone that I bought last month.
Manager: (F) What's the matter with it, sir?
Customer: The screen doesn't work.
Manager: (D) I understand that. Can I offer you a full refund or an exchange?
Customer: (B) I'd like a full refund, please.
Manager: No problem. (E) Do you have the receipt?
Customer: Oh, sorry. I lost it.
Manager: (C) I'm afraid I can't help you without the receipt.
Customer: I know, but the phone was very expensive and now I can't use it.
Manager: (A) I'm very sorry about that. You can get it repaired. There's a repair shop near our shop.
Customer: Thanks.
Hãy giúp mọi người biết câu trả lời này thế nào?
2.3/5(3 đánh giá)
0
0 bình luận
Bình luận
Nếu bạn muốn hỏi bài tập
Các câu hỏi của bạn luôn được giải đáp dưới 10 phút
FQA.vn Nền tảng kết nối cộng đồng hỗ trợ giải bài tập học sinh trong khối K12. Sản phẩm được phát triển bởi CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ GIA ĐÌNH (FTECH CO., LTD)
Điện thoại: 1900636019
Email: info@fqa.vn
Địa chỉ: Số 21 Ngõ Giếng, Phố Đông Các, Phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.