thi nói đề cương tiếng anh

rotate image
ADS
Trả lời câu hỏi của Huỳnh Thư
  • Câu trả lời phải chính xác, đầy đủ dựa trên kiến thức xác thực:
    • ✔ Đối với câu hỏi trắc nghiệm: Đưa đáp án lựa chọn + giải thích lý do chọn đáp án.
    • ✔ Đối với câu hỏi tự luận: Đưa lời giải và đáp án cho câu hỏi.
    • ✔ Đối với câu hỏi trả lời ngắn: Đưa ra đáp án + giải thích lý do.
    • ✔ Chấp nhận sử dụng ảnh do thành viên viết tay, ảnh cần rõ nét, không bị mờ, vỡ ảnh.
  • Sử dụng ngôn ngữ rõ ràng, dễ hiểu.
  • Tránh đưa ra các ý kiến cá nhân mang tính chất chủ quan.
  • Nếu sử dụng thông tin từ nguồn khác, phải trích dẫn nguồn đầy đủ và chính xác.
  • Tuyệt đối không được sao chép các thông tin từ các trang khác, từ AI hoặc chatGPT.
ADS
CÂU TRẢ LỜI
avatar
Timi

28/04/2023

Trợ lý học tập AI - Câu trả lời này chỉ mang tính tham khảo
1. On communicating with victims of a disaster, there are several ways to do so. One way is through the use of technology such as social media, text messaging, or email. Another way is through face-to-face communication, where volunteers or aid workers can provide support and assistance directly to the victims. It is important to be sensitive and empathetic when communicating with victims of a disaster, as they may be experiencing trauma and emotional distress. 2. There are several ways of communication, including verbal, non-verbal, and written communication. Verbal communication involves the use of spoken words, while non-verbal communication includes body language, facial expressions, and gestures. Written communication involves the use of written words, such as letters, emails, and text messages. 3. The non-verbal communication consists of body language, facial expressions, and gestures. These non-verbal cues can convey emotions, attitudes, and intentions. 4. Multimedia communication involves the use of different forms of media, such as images, videos, and audio recordings. This type of communication can be used to convey complex information in an engaging and interactive way. 5. The verbal communication consists of spoken words, which can be used to convey ideas, thoughts, and feelings. This type of communication can be used in various settings, such as in a conversation, presentation, or speech. 6. It is difficult to predict what form of communication will be used most in 2100, as technology and communication methods are constantly evolving. However, it is likely that technology will continue to play a significant role in communication, with advancements in virtual reality, artificial intelligence, and other technologies. 7. As an AI language model, I do not have personal preferences. However, people may have different preferences for communication depending on their personality, culture, and context. Some people may prefer face-to-face communication for its personal touch, while others may prefer written communication for its clarity and convenience.
Hãy giúp mọi người biết câu trả lời này thế nào?
0/5 (0 đánh giá)
thumb up 0
thumb down
0 bình luận
Bình luận
avatar
level icon
lylynguyen

29/04/2023

  1. There are four main types of communication we use on a daily basis: verbal, nonverbal, written and visual.
  2. Verbal communication is made up of oral and written language. Verbal communication involves the words said.
  3. Non-verbal communication consists of a complete package of expressions, hand and eye movements, postures, and gestures which should be interpreted along with speech.
  4. Multimedia is technology to present interactive information. It consists of a combination of text, images, audio, video, animations, and data.
  5. For communication, I predict that only technology will be used. People will most likely communicate with one another mentally. There will be technologies that allow people to communicate their ideas to another person. It may even be possible for individuals to connect with and interact with the other person virtually.
  6. My favorite way to communicate is texting messages. The reason I now adore text messages more than phone conversations is that, unlike phone calls, the person you’re contacting doesn’t feel obligated to answer immediately. They might take a few hours to react if they’re in the middle of anything, but the chat will go on regardless of the delay.
Hãy giúp mọi người biết câu trả lời này thế nào?
0/5 (0 đánh giá)
thumb up 0
thumb down
0 bình luận
Bình luận
ADS
avatar
level icon
Natsuki

28/04/2023

Chờ mình xíu ạ

Hãy giúp mọi người biết câu trả lời này thế nào?
0/5 (0 đánh giá)
thumb up 0
thumb down
0 bình luận
Bình luận

Nếu bạn muốn hỏi bài tập

Các câu hỏi của bạn luôn được giải đáp dưới 10 phút

Ảnh ads

CÂU HỎI LIÊN QUAN

logo footer
FQA.vn Nền tảng kết nối cộng đồng hỗ trợ giải bài tập học sinh trong khối K12. Sản phẩm được phát triển bởi CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ GIA ĐÌNH (FTECH CO., LTD)
Điện thoại: 1900636019 Email: info@fqa.vn
Location Địa chỉ: Số 21 Ngõ Giếng, Phố Đông Các, Phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.
Tải ứng dụng FQA
app store ch play
Người chịu trách nhiệm quản lý nội dung: Nguyễn Tuấn Quang Giấy phép thiết lập MXH số 07/GP-BTTTT do Bộ Thông tin và Truyền thông cấp ngày 05/01/2024
Copyright © 2023 fqa.vn All Rights Reserved
gift-box
survey
survey
Đặt câu hỏi