Trợ lý học tập AI - Câu trả lời này chỉ mang tính tham khảo
Dưới đây là đoạn hội thoại hoàn chỉnh giữa khách hàng tức giận và quản lý nhà hàng:
MANAGER: What seems to be the problem?
GUEST: I want to complain about the standard of service in this restaurant.
MANAGER: **c** I understand. I'm sorry, but we've been very busy this evening.
GUEST: We had to wait over thirty minutes before the waiter took our order.
MANAGER: **a** Hmm, that's not good.
GUEST: We've had a long day and we just wanted to eat.
MANAGER: **g** I see. And what is the problem exactly?
GUEST: But thirty minutes is unacceptable.
MANAGER: **e** You're quite right. Please accept my apologies. Have you had coffee?
GUEST: No, we haven't. We didn't want to wait another thirty minutes!
MANAGER: **f** If you'd like to take a seat in the lounge, I'll get the waiter to come and take your order.
GUEST: Thank you. That's more like the service we expect here.
MANAGER: **b** Then can I offer you coffee and liqueurs in the lounge? Obviously, there will be no charge.
GUEST: Thank you.
Hy vọng đoạn hội thoại này sẽ giúp bạn!
FQA.vn Nền tảng kết nối cộng đồng hỗ trợ giải bài tập học sinh trong khối K12. Sản phẩm được phát triển bởi CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ GIA ĐÌNH (FTECH CO., LTD)
Điện thoại: 1900636019
Email: info@fqa.vn
Địa chỉ: Số 21 Ngõ Giếng, Phố Đông Các, Phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.